بسم الله

 096yf6yipes5pn6e2n0.jpg

ما همه افق های معنویت انسانیت رادر شهدا تجربه کرده ایم ما ایثار را دیده ایم که چگونه تمثیل می یابد عشق را هم،امید را هم،شجاعت را هم و... انچه رادر باره ویژگی های انصار المهدی گفته اند و دیگران جز در مقام لفظ نشنیده اند ما به چشم دیده ایم ... آنچه را عرفای دلسوخته حتی بر سر دار نیافتند ما در شبهای عملیات آزموده ایم ما عرش را دیدیم . و اینک پندار ما اینست که ما مانده ایم و شهدا رفته اند اما حقیقت آنست که زمان مارا با خود برده است و شهدا مانده اند.

هر شهید کربلایی دارد و کربلا را تو مپندارشهری است  میان شهرها  و نامی است در میان نامها . نه کربلا حرم حق است و هیچ کس را جز یاران امام حسین (علیه السلام) راهی به سوی حقیقت نیست  هر شهید کربلایی دارد که خاک آن کربلا تشنه خون اوست و زمان ، انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا رسد .

... وآنگاه خون آن شهید جاذبه آن خاک را در هم خواهد شکست و ظلمت را خواهید درید و  معبری از نور خواهد گشود و روح شهید را به آن سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد ... سر مبارک امام عشق بر بالای نی ، رمزی است بین خدا و عشاق ...یعنی این است بهای دیدار ...!

(سید شهیدان اهل قلم)