بسم الله

 

mehraban-tarin.jpg

 

 

مهربان اربابى است که بر دلها حکومت مى کند
چند وقتى است که سخت دلم هوایى شده است هوا هواى عشق بازى است و آسمانش در مشهد الرضا
آقاى مهربانى
آن موقع که سخت پریشان بودم پناهم دادى وآن موقع که محتاج نگاهت بودم مرا در آغوش گرفتى و دست نوازش بر سرم کشیدى
نگاه نکردى که کى هستم از کجا آمده ام که شیوه ى کریمان است واز کریم غیر از این رفتار انتظارى نیست
ولى من در مقابل کرمت چه کردم؟
آیا در مسیرى که مى خواستى قدم برداشتم؟......
ولى باز مرا پذیرفتى هر بار خواسته اى ازمن و اجابتى کریمانه ازتو
آقاى مهربانى
 این بار از تو مى خواهم که مرا از خودت جدا نکنى ونگذارى از تو دور شوم  وبه من معرفت دهى که بشناسم مولایم را
و بتوانم سربازى او را بکنم وسر بازى لایق باشم
به من بصیرت عطا فرما که بتوانم فتنه هاى زمان رابشناسم تا بتوانم با سر بلندى به انقلاب امام مهدى بپیوندم و شهادتى مخلصانه آن طور که مولایم مى خواهد نصیبم گردد
آقاى مهربانى
نگذار که من در راهى غیر از این قدم بگذارم که خسران دنیا وآخرت را در پى دارد
آنقدر سخت گیر باش که اگر سر به انحرافى  باز نگشتنى گذاشتم جانم را بگیر که راضى نیستم مانعى براى ظهور مولایم باشم
آقاى مهربانی

مهربانی کن و مثل همیشه کریمانه اجابت کن...


آن مرد آمد....

 

agha-jadid3.jpg

 


جاى دوستان خالى امروز قم  بودم ومنتظر قدوم مبارک حضرت ماه کمى دیر شد اما آمد‌‌‌  در میان استقبال پر شور مردم آمد جایى آمد که همه از قبل منتظرش بودند به قم آمد کارى به سخنان حاشیه اى نداشت براى مردم آمد براى پا برهنه هاى بابصیرت آمد سخنانش بوى عطر یاس مى داد و با کلامش روح تازه مى دمید در جانها  مارا به بصیرت وصیت کرد و در نظر داشتن شاخصها ورفت آن مرد باعزت رفت در میان تکبیـر مردم وهمه خوشحال از این که رهبرشان امام خامنه اى است