تو کشیده ای به آتش، دل عاشقان، نه قرآن
ز چنین سیاهکاری، شده رو سفید شیطان

بخدا مسیحیان هم ز چنین جفا مَلولند
ز چنین جفا که کردی،توی بی حیا به فرقان

تو چه می کشی به آتش، کلمات دین و دل را؟
که خداست صاحب آن و خودش بر آن نگهبان

نه به کاغذ و نه دفتر، که کتاب آسمانی
شده حک به جان عاشق، شده حک به قلب انسان

تو پلید و رو سیاهی، که کنی چنین گناهی
که چنان تو، گاه گاهی، بکنندمان پریشان

از چنین سیاه کاری، تو جهان به خشم آری
همه ی جهان بماند؛ چه کنی به خشم ایران؟!

برو ای حرامزاده، ز کف آبرو نهاده
همه تُف کنند بر تو، ز مسیحی و مسلمان

ش. امیرعاملی

یک مطلب مهم از وبلاگ آقای فضلی نژاد

بنظرم 2 نکته از پیام آقا خیلی دقیق بود:

1) «هدف از اقدام نفرت‌انگیز اخیر آن است که از سوئی… و از سوی دیگر ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار می‌شوند از "مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه" غافل سازد.»
ایشون در خطبه عیدفطر این جمله شون رو تفسیر کرده بودن که گفتند: مهمترین مسئله دنیای اسلام "فلسطین" و فوری ترین مسئله خاورمیانه "پاکستان" است.


2) در ادامه با افشای سیاست پلید اسلام‌ستیزی، دوباره نکته قبل(عدم تغافل از مسائل اسلام و خاورمیانه) رو با کمی واکاوی و ارتباط آن با مسئله هتک حرمت قرآن(پروژه اسلام ستیزی) متذکر میشوند: «سران رژیم آمریکا نمی‌توانند با سخنان فریبنده و میان‌تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده‌ی زشت تبرئه کنند. سال‌هاست که مقدسات و همه‌ی حقوق و حرمت میلیون‌ها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، در عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، ده‌ها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده‌شده و میلیون‌ها معلول و آواره و بی‌خانمان، قربانی چه چیزی شده‌اند؟ و با همه‌ی این مظلومیت‌ها، چرا در رسانه‌های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود می‌کنند؟ چه کسی باور می‌کند که این توطئه‌ی گسترده بدون کمک و دخالت حلقه‌های صهیونیستیِ درونِ دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!»


##نتیجه: یعنی ایشون زوم و دقت بر "مسائل اسلام و خاورمیانه" رو یکی از راهکارهای برخورد با این توطئه(اسلام ستیزی) معرفی می کنند تا پروژه صهیونیستی-آمریکایی در رسیدن به نتیجه ناکام بمونه!

------پس نوشت--------------------------------------------------

یادمان نرود آقا فرمودند: حادثه‌ی اهانت به قرآن و پیامبر  عظیم‌الشأن صلی‌الله‌علیه‌وآله، با همه‌ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پرفروغ قرآن روزبه‌روز بلندتر و درخشنده‌تر خواهد شد.