بسم الله

آدم باآدم فرق داره بعضیا براشون دین زیاد مهم نیست اما حضرت عباس چرا ولى وقتى به مسلک عباسى مى رسى دیگه حضرت عباس مهم نیست حضرت عباس برا بعضیا واسه مریض شفا دادن و قسم خوردن مهمه  
میگم که آدم با آدم فرق داره
 یکى  مثل من دیر به دیر به روز مى کنه اون یکى هر روز یه پست مى ذاره یه بازیگرتوفلان نشریه از دغدغه اش که جاى مبلاى خونشه می گه اون یکى از تنهایى حضرت ماه، ظاهرا علاوه بر آدما میزان فهم وشعور هم متفاوته !
بگذریم داشتم مى گفتم که آدما باهم فرق دارن یکى وقتى مى خواد تصمیم بگیره همه چیز رو درنظر مى گیره اون یکى فقط جیبشو مى بینه واصولا اعتقادى به این مسائل نداره فقط خودش وخودش

جدیدا ولا تقربوا مال الیتیم مال صدر اسلام شده قانون قصاص هم که از اول غیر انسانى بوده حق الناس هم قابل معامله است حکومت هم از آن خودمان است بیت المال هم که ارث پدریمان بوده و هست وخواهد بود دیشب شنیدم که مى گویند رهبرى هم باید دوره اى شود با عدالت آمریکایى هم جور در مى آید اینجورى دموکراسى هم کاملا اجرا مى شود ولایت فقیه هم که مال قدیم بوده وقال الصادق هم که چون مال هزارو اندى سال پیش است باید تغییر کند آخر ما براى تغییر آمدیم آمدیم اسلام رو آمریکایى کنیم وبه خانه هایتان بفرستیم آخوندها هم باید دیگرکنار بروندو کلا حکومت اول ازآن ما وبعدمردم است  البته این حرفها از همان اول بوده من تازه شنیدم به قول بنده خدایى بنازم بصیرتو این حرفا بوده من تازه شنیدم !...
باز رفتم توجاده خاکى داشتم مى گفتم که آدما باهم فرق دارن
یکى نماز شبش اصلاقضا نمیشه اون یکى میگه نماز چیه فارسى وانو بچسب دیشب نمى دونى سالواتوره چى کرد به من چه که شب قدر بوده قبله ى من آمریکا مرادم هم ویکتوریا،خداکیه؟ کى مى گه امام زمان هست؟ من که ندیدمش اصلا به من چه که توپاکستان مردم دارن مى میرن ماکه جامون راحته حالا اگه دوسه نفرم مردن به درک اگه نمیرن که زمین از جمعیت زیاد مى ترکه ، حالا بگو ببینم بازى دیشب چى شدبارسلوناقهرمان شد یانه؛ آخه توچى کاربه اسرائیلیا دارى دیگه !!!! فلسطینیا هم اگه عرضه دارن خودشون اسرائیلیا رو بیرون کنن ماباید حواسمون به خودمون باشه برا جام جهانى بعد به کدوم مربى پول بدیم تا ضایمون کنه!
چقدرآدما باهم فرق دارن!
اصولا الان همه ملت ها داراى تمدنن ما مى تونیم با صحبت کردن باهم کنار بیایم چرا آخه باید دعوا کنیم و تجمع و اعتراض ما مردمى متمدنیم
راست گفتى ایرانیا متمدنن ولى بقیه ازتمدن فقط اسمشو یدک مى کشن پس بى خودى گفتى گفتگوى تمدن ها تمدنى نیست فقط یه تمدن وجود داره اونم اسلامه نه چیزدیگه با اونى که مقدسات حالیش نمیشه همین جورى باید برخورد کرد تازه هنوز مونده باید باشیوه ى خودشون،قرون وسطایى کامل باهاشون برخورد کرد دیگه نمى گم تودفتر ژنوم چى کار مى کردى فقط بگم خیلى نامردى
آدماخیلى خیلى باهم فرق دارن
یکى مى گه ولا تحسبن قتلوا فى سبیل الله امواتا اون یکى مى گه شهید کیه ؟!! اونى که توکهریزکم مرده  شهیده حالا نمى دونم توچه سبیلى خدا یا...
چقدر تفاوتاى آدما زیاد شد
یکى تو بهترین نقطه ى شهره خونش، یکى دیگه هزارو چند ساله تو بیابون چادرزده منتظره ؛منتظرما که کى مى خوایم بفهمیم باید سراغش رو بگیریم کى از ته دل صداش بزنیم کى بشیم سیصد وسیزده تا کى ....
اى بابااصلا هر چى مى خواى دعا فرج بخون سالى هزار بار بروحج ؛به عشق آقا هرسه شنبه بروجمکران نمازبخون هرروزصبح هم دعاى عهد هیئتم برو فقط دعاکن آخه راحت تره اذیتم نمى شى پس برو  شاید بیاد ولى من مى گم نمیاد حالا حالاها نمیاد تا ما فهممونو بالا نبریم نمیاد تا بصیرت پیدا نکنیم نمیاد پس الکى دعا نکن وقتتو تلف مى کنى برو فارسى وانتو ببین برو شمال حال کن اصلا به اون بیابون نشین چى کار دارى بروبازیگر جاى مبلاى خونتو عوض کن  برو حساب بانکیتو چک کن چى کاربه حضرت ماه دارى ایشون که مال تو نیست مال پا برهنه هاست مال پابرهنه هاى بابصیرت مال اون بامرامایى که پاى حرفاى امام موندن نه اونایى که ازپشت خنجر زدن برو اگه وقت کردى یه کم فکر کن تکلیفتو مشخص کن باخودت برو که آدما کلى با هم فرق دارن برو....